ÄNTLIGEN dags för söndagsmys

Hej! Igår jobbade jag till halv 9 och efter det vare bara att byta om och sen springa till tunnelbanan. Åkte hem till Sanna där det var födelsedagsparty. Hade jätte kul, bäst av allt var Sannas min när hennes present öppnades. Haha! Dansade loss till halv 12 och sen var det dags att åka hem. Fick skjuts hem till Dawid av fartdåren Nadja. Haha hon är en stoor fara i trafiken. När jag kom hem till Dawid käkade vi glass och tittade på film, sen var det dags att sova.
Idag var det jobb från klockan ÅTTA till fem. Att åka till jobbet runt 7 tiden på en söndag var fan inte kul. Är helt död nu. Fick även fin besök av mami och Nicole. Haha blev så glad! Ligger nu i min soffa och myser med min älskling. ÄNTLIGEN får jag bara ta det lugnt och mysa med min älskade. Nu ska vi äta lite gottgott och sen titta på big brother.
Hörs imorgon, pussar


Jag & fina Lucinda idag på jobbet :)


Kommentarer
Postat av: legenden

HAHHAHAHAHAHAHAHHAHA BÄSTA!!!

HAHAHHAHAHAHHAHHAHAHAHAHHAHAHHHAHA

2011-03-22 @ 21:43:57
URL: http://bitethebullet.webblogg.se/
Postat av: Errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrri

hahahahhaah nu e du tyst unga dam

2011-03-23 @ 08:47:28
Postat av: Pappsen

Wow vilken dräkt du har:-)

Pappsen Smile

2011-03-23 @ 13:49:20
Postat av: Erica

Hahaha Linda, pappa tycker iallafall att jag är fin...

2011-03-23 @ 21:34:07
Postat av: legenden

hahahhahaha :D namnbricka och allt :D hahahaaa

2011-03-25 @ 20:44:20
URL: http://bitethebullet.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0