Sommar rea på cubus

Herrejösses, redan onsdag. Känns som att det nyss var söndag. Igår var jag iallafall med några av mina fina vänner. Låg hemma hos mig och tittade på disney och tryckte i oss massa gott. Blev av med dom sista runt 1 tiden och var heeelt slut. Somnade nog på 10 sek. Idag vaknade jag först vid 6 av att Dawid varit ute med Apollo. Sen igen av att mamma kom in i rummet för att gå ut med hunden. Och några minuter senare ringde min mobil. Så alla mina planer som jag egentligen skulle gjort idag (tandläkarn, shoppa och myskväll med film) är gone. Jag ska nämligen jobba idag. Min första sommarrea på cubus. Haha vinterrean var hemsk, så nu får vi se om sommarrean är värre eller inte. Ska nog bli kul vilket som. Massa fina grejer lär vi ha fått in! Nu måste jag fixa mig. Slutar 8 och då blire raka vägen hem och mysa med min älskade fästman. Hihihih blir helt pirrig av att säga så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0