Tre dagar kvar

God morgon! Nu är det bara tre dagar kvar tills jag blir 18 år!! Börjar känna hur paniken och stressen börjar närma sig mer och mer. Listan är nu inskickad och klar vilket känns jätte skönt. Men känner mig ändå elak som säger nej till folk som vill ta med sig vänner. Sorry guys, nothing personal. Det enda jag måste fixa nu är en klänning (hoppashoppashoppas den jag beställt är bra), dekoration, grejer till förfesten, en solbränna(!!!!) och massa annat. STRESS säger jag bara. Aja nu ska jag klä på mig, åka och jobba och sen åka in till stan med Sig. Efter det är det födelsedagsmiddag(?) för fina Josefine hemma hos Sara! Ha en bra dag allesammans. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0