Today I don't feel like doing anything

Tog en paus från allt skrivande, är fortfarande sjukt trött så skulle helst av allt ta ett varmt bad och sen faktiskt gå och lägga mig. Men jag måste skriva klart min uppsats först. Suger just nu, men det kommer vara så värt det sen när jag e klar. Måste bara säga det till mig själv typ 1000 gånger innan jag faktiskt tar tummen ur röven och gör nått. Ligger och dricker te i min säng och myser med Nicole. Betydligt roligare än att skriva klart en 6 sidors text. aaah jag måste verkligen skriva klart den nu. Men först ska jag pussa sönder min lilla gris innan det är sovdags. Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Mysiga ni har det! Härligt att se leende! Smile

2011-06-06 @ 14:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0