Smaka på Stockholm

Igår fick jag äran att vara barnvakt åt min lillasyster, så det första vi gjorde var att åka förbi mitt gamla jobb, gud va konstigt det känns att säga så. Men iallafall, skulle hämta papper som min chef skulle ha skrivit ut men det hade han tydligen glömt och han var inte där heller. Så då käkade vi lite lunch istället och drog sen in till stan. Gick runt i affärer en stund innan vi tog tunnelbanan hem till vår syster som bor i farsta. Chillade där ett tag tills mami kom och sen åkte vi hem. Så var jag bara hemma med familjen, grillade och hade det mysigt. Kändes riktigt skönt att bara vara hemma och umgås med alla, innan har det varit så svårt när man jobbat och gått i skolan i princip varje dag. Vid 8 kom Sigrid, Malin & Linnéa hit, så fixade vi till oss lite och sen drog vi in till kungsträdgården och hängde med massa vänner på Smaka på Stockholm. Riktigt kul hade vi. Fick sen sovsällskap av Sigrid. MYYYYS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0