Min andra halva är hemma igen

När jag skickat in min uppsats så hoppade jag in i duschen och åkte sen ut och övningskörde med mami. Gick jätte bra! Jag bara längtar tills jag har körkortet i handen. Åkte sen hem till Sigrid där vi slappade ett tag. Åkte sen till skogås centrum och köpte mjukglass och satte oss i solen. Så jäkla skönt. Och mjukglassen, nomnomnom! Åkte sen tillbaka till Sigrid och var där ett tag. Så skönt att bara ta det lugnt. Nu är jag hemma och väntar in min man. Snaaaaaart så är han här. Längtar så otroligt mycket. Vi ska bara mysa hela kvällen. Kolla på film och äta middag! Hoppas alla får en fin måndagskväll. Puss


Finaste Sigrid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0