Jobb rullar in som det ska

Idag var en mycket bra dag. Åkte och prov jobbade på SATS haninge med finaste Mikaela. Gick jätte bra! Självklart är det jätte mycket jag måste lära mig och det lär ju inte gå på en sekund, hehe men det är iallafall påväg åt rätt håll. Så förhoppningsvis får jag lite tider framöver. När vi jobbar klart gymmade vi och åkte sen hem. Nu ligger jag hemma med årets huvudvärk. Så jäkla trist. Ska bara vara hemma ikväll och ta det lugnt. Åker till Örebro imorgon, ska bli så himla roligt! Ska på min älskade systerdotters dop, och alla som jag saknat otroligt mycket kommer vara där. Pappa, Apollo, Jenny, Miklos, Linda, Alva, David osv. Aaaah ska bli så kul!!!! Nu ska jag ringa pappa och sen åka till haninge med mamma för att köpa en present. Hörs sen! Puss


Trött tjej imorse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0