Vilkeeen dag!

Jag e helt slut. Vi har verkligen åkt runt hela dagen. Klockan ringde kvart i 6 imorse, haha jag och Sigrid höll på att dö. Åkte till jobbet klockan 7 och var där lite innan 8. Då vare dags för personalmöte. Var sååå glad att Sigrid också var med, vi är från och med nu arbetskollegor på cubus!! När personalmötet var klart jobbade vi till 11 och sen tog vi tåget hem. Åkte förbi mig snabbt och hämtade varsin kofta och Fifty. Så åkte vi till min skola där jag lämnade in några papper. Sen tog vi tunnelbanan in till mitt gamla jobb och hämtade mitt anställningsbevis, fick även lite käk med oss därifrån, thaank you. Krigade sen ut till Beckahs utspring. Aaah så mycket folk, värme och så var det otroligt trångt! Men så fort vi fick syn på Beckah så försvann allting. Fina du! Stort grattis igen. Åkte sen hem igen och tog oss en liten tupplur. Haha trötta tjejer! Åkte sen till Beckahs mottagning där det bjöds på mat, dryck och skratt. Nu är vi hemma igen. Ska nu ut och övningsköra med mamma och Sigrid. Hörs imorgon!



Fyyyyyyyyyyyfan va du e bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0