Grab somebody sexy tell 'em hey

Igår vaknade vi alla i rätt hyfsad tid. Käkade frukost och drog sen ner till sjöängen där resten av alla tjejerna va. Låg och stekte hela dagen och tittade på när Jennifer spöade massa grabbar i brännboll. När vi kände oss klara åkte jag, Malin, Linnéa, Pippi och Sigrid hem till mig och gjorde oss i ordning. Tog sen cyklarna till fållan där det var beach party. Badade dock inte och enda gången jag var inne i bastun var när den var avstängd, tom och bara för att värma mig med resten av tjejerna. Efter en stund kom även Carro, Nadja, Jennifer, Carro S, Qela, Felicia och Sara. Kvällen vart faktiskt väldigt bra, mår så bra när jag är med mina tjejer. Det enda som kunde ha gjort kvällen ännu bättre var ifall min man var där. Jag och Sigrid cyklade hem till mig vid två tiden och var hemma på 2 sekunder kändes det som. Ska fan börja cykla till alla fester från och med nu, haha mycket bättre än att gå eller åka buss.













Kommentarer
Postat av: pappsen

Wow vilkwn tjejgäng... GIRLPOWERTEAM! Smile pappsen :p

2011-06-06 @ 14:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0