Dop i Örebro

God morgon! Ligger i sängen och försöker mysa med en trött Dawid. Vi ska gå upp om typ en halvtimme men ändå så vaknade jag nu. Idag åker jag, Dawid, min bror Tobbe och hans pojkvän Jonas till Örebro. Ska bli så kul! Nästan alla av mina 5 syskon kommer att vara där med sina respektive. Ah ska bli så kul. Det är väldigt sällan vi alla ses samtidigt eftersom den äldsta bor i Örebro (hon vi ska till) Jenny bor i Milano, Frida är så gravid just nu så hon är mest hemma eller galen som hon e och fortfarande jobbar, Tobbe bor i stan och ja jag och Nicole bor hemma. Men idag så blire allt syskonträff! Och så e Papi och Apollo där, wooho. Sover kvar så vi hörs imorgon! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0