Dexter och jag

Måste bara först säga att... JAG FICK MVG I RELIGION!!! Aaaaaah e så glad att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Som jag kämpat med min fördjupningsuppgift eller ja med allt i den kursen. Så jävla värt det!
Nu sitter jag i skuggan på min baksida med fläkten på i högsta hugg. Kom nyss hem från en långpromenad med söta Dexter som jag passar idag. Vi gick runt i hela skogås och trångsund, och hamnade tillslut nere i sjöängen där han fick simma runt ett tag. Kan inte vara så kul att vara hund i den här värmen. Nu ligger han helt utslagen här bredvid. Snart kommer Pippi, Sigrid, Malin och Carro hit. Får se vad vi hittar på för skoj. Hoppas alla får en bra tisdag. Pusss


Kommentarer
Postat av: Jonas

Men GRATTIS! Det är du helt klart värd bästa du!! :D

2011-06-07 @ 20:43:21
Postat av: Erica

åååh tack Jonas :D glad jag blir!!!

2011-06-09 @ 18:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0