Underbara dagar

Hej på er! Har firat min 18års dag sen i tordags, haha sååå rätt. Att fylla 18 ska firas flera gånger. Hade en sjukt bra kväll i lördags. TACK så jätte mycket till alla er som kom och gjorde min kväll oförglömlig. I söndags firades jag med släkten. Jätte roligt och trevligt det med. Stort tack till er också. Sen var det myskväll med Dawid, Linnéa och Malin.
Igår jobbade jag på sats 14 - 22, gick väl rätt bra med tanke på att det var första gången jag jobbade på riktigt. Alltså att jag stod helt själv alla dom timmarna. Fick även sällskap av Malin, Linnéa, Josefine, Dawid och Jean. Åkte sen hem till Dawid och sov.
Idag ska jag bara ta det lugnt! Är just nu barnvakt åt Nicole, så vi tittar på film och myser bara. Senare idag ska jag förhoppningsvis träffa min älskade Sigrid som varit borta fööööör länge. Bilder dyker upp snart. Puss



En del av min fina släkt som firade mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0