Födelsedagskalas på Josefinas

Hejsan. Igår hade vi riktigt roligt. Firade fina Sarah som fyllde 21 år! Stort grattis igen. Vi var först hemma hos henne och förade och hade det trevligt. Vid 6 åkte vi in till Josefinas där vi åt middag, skrattade och vissa drack lite till. Det var jag plus 12 stycken tjejer så det var aldrig tyst vid bordet. När vi ätit färdigt förflyttade vi oss till sofforna och satt där till stägning. Tusen tack Sarah för en grym kväll!

Ligger i soffan nu och har nyss duschat. Cyklade till gymmet, körde på stenhårt i en timme och så cyklade jag hem igen. Är svin trött och döds hungrig. Orkar inte ens resa på mig nu. Ser fram emot min träningsvärk...

Qela fick ragg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0