If only you were here

Hej på er. Vaknade upp i en annan stad, fast i min egna säng. Jag är äntligen hos pappa. Kom hit igår på förmiddagen. Så fixade vi massa ärenden och sen på kvällen gick vi två & Sandija på sista Harry Potter filmen. Trodde att den skulle sluta helt annorlunda men den var bra, gillade dock dom andra filmerna bättre.
Det är så himla skönt att vara här och bara ta det lugnt. Njuta av att få vara ledig. Något jag har väldigt svårt för att göra annars. Det enda som saknas är Dawid. Det gör så ont att vara ifrån honom. Men han måste vara hemma och jobba. That's life. Solen skiner och jag har precis varit ute med Apollo. Ska snart byta om till bikini och dra iväg och bada med pappsen. Äntligen lite sommar igen

Kommentarer
Postat av: sandija-fotografier

tack för den dagen med er! :D

2011-07-16 @ 22:17:41
URL: http://kwieien.blogg.se/
Postat av: Erica

tack själv sötnos!

2011-07-17 @ 11:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0