Hurts like bullets between these walls

Skickar en tanke till vårt kära grannland, sjukt allt som händer i världen just nu..

Sitter återigen på tåget påväg till jobbet. Börjar dock 1 timme senare idag så det blev en skön sovmorgon. Igår efter jobbet åkte jag och mitt hjärta in till gamla stan och åt middag på källaren Movitz. Gamla stan är så himla mysigt med alla små gränder. När vi ätit färdigt åkte vi till slussen upp på berget och tittade på den fina utsikten över hela stockholm. Otroligt mysig kväll. Idag jobbar till 6 sen vet jag inte vad som händer. Är sugen på myskväll med ansiktsmask, massa gott och en grym film. Får se om jag får igenom min vilja eller om jag lyckats ändra mig under dagens gång. Brukar bli så. Ha en fin dag! Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0