Allsång på skansen

Hej på er. Sjuk kväll det blev igår. Jag, Malin, Pippi, Kakan, Dawid, Jean, Linnéa och Sigrid sitter hemma hos mig och ska titta på film. Plötsligt dyker Varg(?) upp i mitt vardagsrum med en synål i ena bröstvårtan och vill att vi ska hjälpa honom med att byta ut synålen mot en piercing. Nån som tror att det var superlätt? Hahaha. Vi kämpade som djur med att få in piercingen i stackarns pyttelilla bröstvårta. Tillslut gick den igenom. Det måste ha gjort sjukt jävla ont. Blod överallt och en enormt svullen bröstvårta. Haha nog om det. Det enda jag gjort idag är att ha varit hos tandis. Älskade Sigrid följde med och höll mig i handen hela tiden. Gjorde sååå ont. Och ingen bedövning behövdes tydligen. In my ass, gjorde fruktansvärt ont. Nu e vi hemma, ska snart åka in till allsång med ett gäng vänner. Lär bli jätte roligt, som vanligt. Ha en fin kväll! Puss


Hahahaha så sjukt ful bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0