Sista januari

Hej på er! Igår var det jobb halv 12 till halv 10. Konstigt nog så rann tiden bara iväg. När jag hade slutat och bytt om, fick jag ett sms av min älskling som skrev att han stod utanför med bilen. BÄSTA. Så åkte vi hem till mig och sov.
Idag var det äntligen dags för skola. Efter att ha praktiserat torsdag & fredag, jobbat lördag & söndag så känns det otroligt skönt att bara slappa i skolan och göra alla skolarbeten på datorn och inte behöva röra på sig. Just nu har vi formgivning, så alla sitter och syr på sina outfits. Jag sitter här och väntar på att min lärare ska komma tillbaka med nitar som jag ska sätta på min väst. Sydde klart den förra veckan, sååå skönt att ha det gjort. Efter skolan ska jag till farsta snabbt och sen ska jag hem, byta om och sen gå ut på promenad med Sigrid och Victoria. Sen ikväll ere fys! Hörs ikväll eller imorgon. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0