SOLSIDAN

Hej på er. Gårdagen vart väldigt lyckad. Var med mina favorit tjejer och åkte sen hem till min baby och kollade på film med hans föräldrar. Riktigt mysigt.
Den här dagen har varit en riktig söndag. Lagade lunch med Dawid, så tittade vi på tv ett tag och sen var det dags för träning. Dawid drog till SATS och jag tog en 1 och en halvtimmes löprunda. Hur skönt som helst. Mötte mamma och co precis vid huset när jag var färdig. Haha hon tyckte att jag inte var klok som var ute och sprang i skitvädret. Nu är jag hemma hos Dawid igen, har precis duschat och ska snart äta middag med hans familj. Efter det blir det solsidan! Som jag längtat. Nu ere käk. Hörs imorgon, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0