Shooopping

Hola. Igår var jag först med Victoria & Sigrid, åt frukost tillsammans och sen tittade vi på film. Onsdagsmys! Vid 3 gick jag hem, käkade och efter det åkte jag in till jobbet. Jobbade till 10 och efter det plockade Qela & Björn upp mig, så åkte vi till Hammarby sjöstad och hälsade på Mallan på jobbet och käkade inne på max. Efter det var det hemgång och jag somnade direkt, vaknade några timmar senare av att min man kom hem.

Idag ska jag och Dawid in till stan och shoppaaaa. Som jag längtat. Haha har inte köpt nya kläder på flera veckor/månader typ. Vid 5 kommer resten av hans familj in och så ska vi äta middag på nån restaurang och efter det ska vi gå på bio. Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0