Onsdag

Tjaa. I måndags var jag i school och efter det var jag med min man. Igår shoppade jag loss med min fina Malin. Efter ett tag fick vi också sällskap av Dominique, så gick vi runt en liten stund till. När vi var färdiga i farsta åkte vi hem till mig och umgicks en liten stund innan det var dags för dom & mig att dra. Åkte då hem till min man och åt middag med honom och hans familj. Tittade sen på Sofia's änglar, fyfaan vilket sorligt program! Sen var det dags att sova.

Idag har jag varit i school, efter det gick jag och tjejerna i klassen runt och tittade på kläder. Fick med mig ett par as fina byxor hem, love them! Nu är jag hemma. Skulle egentligen ha simmat med Pippi & Sigrid nu men det blev lite problemos med tider och sånt så vi ska ta det nästa vecka istället. Nu ska jag plugga lite svenska och sen ere dags för fys! Efter det ska jag och Dawid äta hemma hos mig och sen sussa. Imorgon är det äntligen dags för första dagen på praktiken, woho!
Hörs imorgon, pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0