Min tisdag

Hola! Idag var det skola till halv 3. Efter det åkte jag och mami till huddinge sjukhus, då det var dags för mig att ta mina allergi sprutor. Helt sjukt att nästa gång jag ska dit så är det sista gången. Haha kan typ inte fatta det, har varit där minst 2 gånger per månad sen jag gick i åttan. Men det ska bli så sköönt. Förhoppningsvis så kommer jag klara våren och sommaren mycket bättre nu när jag är klar med sprutorna. Men iallafall, när vi var färdiga där åkte vi till farsta där mami följde med snabbt in, så mötte jag Pippi, mami drog hem och så fortsatte vi vår shoppingrunda. Efter ett tag så fick vi även sällskap av Tobbe (Beckah). Very fun. Så satt vi tre vänner där i farsta och snackade massa. När vi var färdiga så fick vi skjuts hem av Forre. Nu är jag hemma, nyduschad och blir snart hämtad av min man. Så ska vi hem till honom och äta middag.
Hörs imorgon gullisar, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0