Min helg

Hej!
I fredags var jag ledig från school, as skönt. Men istället för att ligga hemma hela dagen, så åkte jag in och jobbade några timmar. Efter jobbet åkte jag hem till Jennifer där Sanna, Malin och Nina var. Så satt vi där och snackade massa skit. Åkte sen hem till min Dawie och sov där.

Igår morse åkte jag och Dawid till örebro. Blev hämtade av pappa på stationen, så åkte vi tre hem till min fina syster. Fick äntligen träffa min systerdotter som nu är två veckor gammal. Så himla söt, det var kärlek vid första ögonkastet. Ville bara ta med henne hem. Så var vi där hela dagen, hade det hur mysigt som helst. Vid 6 åkte vi därifrån, sa hejdå till min älskade pappa och så tog vi tåget hem. Blev hämtade av Dawids pappa, så åkte vi hem till honom och tittade på film. Efter det körde Dawid mig hem till Sigrid där Pippi & Felicia också var. Så kollade vi på she's the man och myste.

Idag har jag jobbat igen. Slutade lite innan 6, så kom min man och hämtade upp mig. Så snällt! Och så hade han köpt med sig thaimat. Världens bäästa. När vi kom hem till honom hoppade jag in i duschen snabbt och sen var det dags för käk och handboll. Sitter fortfarande och kollar, hoppas verkligen att Sverige vinner! Efter matchen blir det solsidan och sen ska vi hem till mig och sova.
Hörs imorgon, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0