Leedig

Hej på er! Idag är jag äntligen ledig efter flera dagars långa arbetspass. Men jag klagar inte. Vaknade iallafall vid 11 och hoppade direkt in i duschen. Gick sen ner till Dawids vardagsrum och satte mig o kolla på lite tv. Så skönt att bara kunna slappna av. Om typ en halvtimme ska jag gå ut och möta Victoria, så ska vi gå ut och gå med hennes vovve. Efter det ska jag hem och äta, och sen får vi se vart vinden för mig. Något ska jag iallafall göra!
Nu ska jag klä på mig, hörs senare. Pussar

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Puss! Skönt avkoppling du har! Här e lugnt och ute e varmt så börjar snön "smältar". Apollo gillar ute som vanligt! Pappsen

2011-01-04 @ 12:25:26
Postat av: Erica

Jaa man uppskattar verkligen sina lediga dagar när man jobbat flera dagar. Åh va skönt att den smälter hos er. Här hemma är det typ - 10 ute känns det som. Jaa klart att Apollo är nöjd.

Puss love you

2011-01-04 @ 16:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0