Bra helg!

I fredags jobbade jag till 8. Fick fin besök på jobbet av Qela, Björn och barnen :) åkte också hem med dom. När jag kom hem duschade jag snabbt, käkade och så körde mamma mig hem till Rebecca som firade sin födelsedag. Hade jätte roligt som vanligt med mina tjejer, massor med skratt och roliga lekar. Runt halv 1 kom min älskling och hämtade mig så åkte vi hem och sov.

I lördags jobbade jag åter igen, fast till 7. Då duschade jag på jobbet och tog sen tunnelbanan in till centralen. Gick därifrån ner till friday's där Dawid och la familia befann sig. Firade min big brother som fyllde 21 år igår! Stort grattis igen. Hade det riktigt trevligt och vi åt så mycket att vi alla typ ville spy när vi gick därifrån. Åkte hem vid 11 och då drog Dawid ut, så åkte trötta lilla jag hem och sov, och fick senare under natten sovsällskap.

Idag ska jag jobba igen och efter jobbet ska jag träffa Qela. Får se vad vi hittar på.
Tack alla för en braaaa helg. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0