Alltid du och jag


Kommentarer
Postat av: Anonym

lite konstig fråga kanske och menar absolut ingenting negativt, men tror du att ni kommer vara tillsammans livet ut? eftersom ni typ redan är med varandra hela tiden nu, så finns det väl ändå chans att ni kommer tröttna på varandra efter bara 2 år ? det är ju rätt sällan det faktiskt blir "alltid du och jag"

2011-01-20 @ 14:30:44
Postat av: Erica

Hejsan! lite tråkigt att du inte kan skriva ditt namn, men jag kan svara på frågan ändå.

Jag tror absolut att jag och Dawid skulle kunna hålla livet ut. Det är liksom en dröm, att vara med Dawid resten av mitt liv. Sen måste man ju tänka att det ska hålla livet ut, varför ska man annars vara med varandra om det inte skulle finnas en framtid? Helt meningslöst. Och det som gör att jag tror extra mycket på oss är att vi båda är på samma blad om vart vi vill att förhållandet ska gå, vad vi vill göra sen. Att vi redan nu planerar vår framtid tillsammans. Han och jag kompleterar varandra och får varandra att må bra. Tror absolut inte att vi skulle tröttna på varandra eftersom vi har så otroligt bra balans i vårt förhållande, då vi båda har ett "eget" liv vid sidan om förhållandet. Vilket är otroligt viktigt, och är en stor anledning till varför det går så bra för oss, och varför det kommer fortsätta göra det :)

2011-01-21 @ 13:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0