Underbar dag

Gårdagen var helt underbar. Fick skitfina presenter och en stor bukett rosor av min älskling. Blev så himla glad! Så hade han köpt mat som vi lagade tillsammans. Hur gullig är inte han? Världens bästa. Resten av kvällen spenderades med tända ljus, massage och massa mys. Bäästa.

Idag vare school till halv 3 och sen åkte jag hem. Nu ligger jag i soffan och tittar på tv med en stor kopp varm choklad. Ska inte göra något speciellt idag, bara ta det lugnt. Kanske blir en promenad med Pippi senare ikväll. Hörs imorgon, pusss



Fan vad jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Wow wow härligt höra. Mysigt du har med Dawid! Inte lika mkt som Pappsen?? :-p

Smile

2011-02-18 @ 17:50:39
Postat av: Erica

Ja vi har alltid mysigt :) haha va rolig du är!

Saknar dig!!! <3

2011-02-19 @ 11:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0