Och så vare måndag igen

ÅH varför ska alla helger ta slut så fort?! I fredags var jag ledig, så då åkte jag & fina Qela till nacka forum. Shoppade, åt otroligt äcklig thaimat (tänker aldrig mer äta där) och så fikade vi. Är så glad över att jag har henne i mitt liv, min fina Qela. Sen vare dags för mig att åka in och jobba. Jobbade till 8 och så kom min finaste och hämtade mig. Så åkte vi hem till honom där vi var ensamma hemma. Så lagade vi as god middag tillsammans, käkade och efter det hoppade vi ner i badet. Asså finns det något mysigare än att sitta och pussas i en varm jacuzzi när det är is kallt ute? Nää tror inte det. Resten av kvällen spenderades i soffan. Bästa fredagen!
I lördags vare jobb igen, halv 12 till halv 9. Var helt död efter men det var bara att byta om till party kläder och sätta sig på tunnelbanan. Så hämtade min söta mami mig i farsta strand och så körde hon mig till Simons överraskningsfest. Hade jätte kul där med mina tjejer, boyfriend och andra homies. Dansade loss till typ 12 och då vare dags för alla 18+ att dra ut, och för mig och Dawie att åka hem o soova.
Igår vare jobb igen, halv 12 till 8. Och när jag e påväg hem så blir jag överraskad av min finaste pojkvän som inte bara varit snäll och hämtat mig, utan har också köpt thai mat. HUR underbar är inte han? Bästa.
Så det var min helg iallafall. Hoppas alla haft en fin helg. Puss


Kommentarer
Postat av: Qeeela

HAHAHA den där thaimaten! Skam för all thaimat i världen! Va ni en gör ät inte på Tasty Thai i Nacka Forum!!

Tack min sköna för en underbar dag i Nacka, behövdes verkligen!

Mucho amor <3

(Graaccccccias)



2011-02-09 @ 00:18:29
Postat av: Ericaaa

Hahaha asså det va sjukt! Så jäkla äckligt. Att dom inte skäms.

Tack själv mitt hjärta!

Big love <3 hahahahah gracccccias

2011-02-09 @ 13:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0