Min helg

Och så var det söndag. Vaaarför går tiden så fort?! I fredags var det praktik till 5, fan va jag trivs där. Och eftersom jag (eller ja alla som fastna i trafiken) hade sån otur på morgonen, åkte tåg hela vägen hem utan några problem. Så hämtade Dawid mig i centrum så åkte vi förbi mig, umgicks med mormor och morfar en stund och sen åkte vi hem till Dawid där det var 40 & 47 års kalas. Hade jätte trevligt hela kvällen med god mat och massa skratt.
Igår vare jobb från halv 12 till halv 8. När jag slutat fixade jag mig i ordning snabbt som satan och så mötte jag min fina Malin utanför mitt jobb. Så åkte (hahaha jag e så lat) vi en station till gamla stan och knatade till Källaren Movitz. HUR mysigt som helst och maten var jäääätte god. Firade min fina syster som fyller 25 år idag! Sjukt va tiden går fort. Tog en taxi hem med Jonas och var hemma runt halv 1. Och runt halv 4 fick jag gå och öppna dörren åt min boyfriend som var lite rund om fötterna, haha så söt.
Idag ere söndag och som sagt min systers födelsedag. Så runt 3 får vi finbesök av släkten. Då blire käk, fika och massa gottgottgott. Och ikväll blire solsidan, sweet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0