Lördag 26/2

Igår vare fredag, vilket oftast betyder tjejkväll hos Nadja. Och det var det igår. Hade jätte kul! Det var jag, Nadja, Pippi, Malin, Dompan, Carro, Rebecca, Hanna, Jasmine, Nina och Jennifer. Så jäkla kul hade vi. Mina tjejer är bäst. Åkte hem vid 11 med Pippi (tjejerna skulle ut), vilket var alleles lagom eftersom jag var heeelt död. Haha gick ju upp kl 6 och sen skulle jag upp och jobba idag så jag behövde sova. Tack alla för igår!
Idag vare ju som sagt jobb, 11 till 8. Fan va trött jag var efter typ halva tiden, haha och jobbar man på donken så e det kört om man är trött. Men det gick bra ändå. Kl 8 stod min älskling utanför, så åkte vi hem till honom och käkade thaimat. Muums. Nu ligger vi i soffan och ska titta på film med hans föräldrar. Så otroligt SKÖNT att bara vara hemma ikväll och mysa. Imorgon är det jobb igen.
Hoppas alla får en fin lördag. Puss


Glad tjej på praktiken


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Ojoj du ser sliten ut... ojoj, men du har mer klirr klirrrrrrr i plånis, smile

Pussss pappsen smile

2011-02-27 @ 18:50:12
Postat av: Erica

Hahaha ja jag var/är rätt sliten :p blir så när man jobbar och pluggar samtidigt, haha pusss

2011-03-01 @ 12:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0