Hard work work

Tjaa. Jag är såå trött! Igår var jag först i skolan från 8 till 3. Träffade sen min Malle. Så chillade vi hemma hos mig ett tag. Satt och tittade på bilder som fick oss att skratta tills vi fick ont i magen. Vid 6 åkte jag till praktiken för att hjälpa dom med att inventera allt i butiken. Jisses vilken tid det tog! Vi började kl 8 och var inte färdiga förns halv 1. Men jag lärde mig as mycket iallafall. Var hemma hos min man vid 10 över 1 och somnade på direkten.

Att gå upp imorse var inte lite jobbigt. Haha så jäkla trött! Det enda jag gör nu är att gå i skolan, träna, praktisera och jobba, och samtidigt försöker jag hela tiden klämma in tillfällen då jag kan träffa mina fina vänner och ha ett liv. Iallafall, första riktiga dagen på praktiken gick jätte bra, fick lära mig kassan så nu kan jag den, wiho! Nu är jag äntligen hemma, ligger i soffan och myser med älskade mormor & morfar som e här på besök. Så det är vad jag ska göra hela kvällen tills Dawid kommer hit och så ska vi sova. Imorgon ere praktik igen och sen på kvällen ska jag hem till Dawid och fira hans fina mamma som fyller år! Får se sen vad som händer efter det.
Hörs imorgon, pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0