Det kommer aldrig bli vår

Vilket jääävla väder. Först stod jag och vänta på bussen tills det kommer en kille fram till mig och säger att alla bussar i hela stockholm är inställda, wtf?! Så då fick jag halv springa upp till centrum så att jag skulle hinna med mitt tåg. Hann precis och jag var hur nöjd som helst. Tills tåget stanna HELA tiden. Tog 1 timme och 10 min (!!!!) att komma in till centralen, en resa som egentligen ska ta 20 min. Sen när jag väl var framme på centralen så åker mitt tåg mot märsta precis när jag ska gå på. Så jääävla surt. Tur nog så kom det ett tåg direkt efter men ändå. Nu är jag på tåget och just nu står vi still, IGEN. Förhoppningsvis är jag framme om max 20 min. Nu får den här dagen gärna bli bra, det är ju förfan fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0