Braaa söndag

Hej! Igår var jag det jobb till 9. Blev sen hämtad av min fina Qela, så åkte vi hem till henne (eller ja Dawid) och hade myskväll med deras föräldrar. Låg och titta på melodifestivalen, gaygalan och sen alice i underlandet. Och tillslut somnade vi i soffan, haha trötta tjejer! Vaknade sen av att min älskling kom hem. Idag var det jobb igen till 4 och så hämtade min babe mig. Så åkte vi hem till honom och så fixade vi två och Qela ihop en urgod 3-rätters middag till Dawids mamma som fyllt år. Kvällen var jätte mysig och maten som sagt jätte god! Sen blev det solsidan och efter det var det dags för mig och Dawid att åka hem till mig. Nu ligger vi i min säng och tittar på Big brother. När det e slut blir det sovdags. Hoppas alla haft en fin helg. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0