Åttonde februari

Hej på er! Sitter i skolan och har precis sytt klart mina shorts till vår modevisning. Så skönt att ha hela min outfit klar. Nu ere dags att börja fundera på hur nästa ska se ut. Om nån har förslag på vad jag kan sy ihop så hojta till! Om typ 10 minuter slutar jag, så då ska jag åka till sollentuna centrum och hälsa på min nya praktik. Har ju bytt till cubus istället och det känns redan jätte bra. Tror att det kan bli grymt och jag hoppas verkligen på lite extra jobb, skulle det inte bli så, så ere ju ändå jätte bra erfarenhet. Efter det ska jag hem, och så får jag se vad jag hittar på. Senare ikväll blir det promenad med Victoria.
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0