Tisdag

Efter skolan var det dags för bartender utbildning tillsammans med klassen. Fick även med mig Linda på kuppen. Väldigt kul! Hann dock inte vara med så länge, var tvungen att åka hem och hjälpa min man med hundarna. Men det gjorde inte så jätte mycket då bartender grejen inte riktigt passar mig men ändå. Har hela kvällen pluggat på min redovisning i engelska c. Går rätt så trögt ska ni veta. Det värsta jag vet är att redovisa inför folk jag inte känner. Iallafall i skolan och på engelska, så jag ser inte fram emot den redovisningen. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen fortsätta en stund till tills Malin kommer hit. Vi ska planera lite grejer hihi. Imorgon har jag en lektion och den börjar 10 över 3. Haha såå onödigt


Taggade tjejer, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0