Pyjamas party på Cubus i sollentuna centrum

Har pluggat engelska c i cirka två timmar nu. Börjar sakta men säkert att gå framåt. Är så himla glad över att redovisningen är det enda jag har kvar innan jullovet. Hade jag haft fler saker att göra så hade jag fan dött för bara den här uppgiften är ruggigt tung, hade inte pallat mer. Fick nyss finbesök av Mulle. Hon skulle hämta lite grejer innan hon begav sig ut mot Körunda Hotell. Dom ska nämligen fira Dompan som fyller 20 år idag! Stort grattis igen finis. Jag skulle egentligen varit med och fira henne men eftersom jag jobbar fram till 8 så missar jag det mesta. Så himla surt! Men hoppas ni får en super bra kväll ändå tjejer (även fast jag inte är med, haha). Nu måste jag börja klä på mig, ska dra mig mot jobbet om ca 1 timme. Idag jobbar vi alla i pyjamaser! Haha ska bli skitkul. Så kom till sollentuna centrum och handla super fina pyjamaser till kanske mamma, syrran, flickvännen, kompisen eller varför inte till dig själv? Tröja + byxa för 199 kronor, fynd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0