Lilla julafton med min fina familj

Ja rubriken säger ju allt. Vi har haft det super mysigt hemma med familjen. Jag fick äran att vara tomte, vilket jag lyckades otroligt bra med. Haha! Öppnade julklappar, lyssnade på julmusik och åt julmat. Allt va precis som julafton, bara att det inte var rätt dag. Vi valde att fira julafton redan nu då vi firar jul på olika håll i år. Tack min älskade familj för en super mysig "julafton". Ni är bäst och jag älskar er.
Nu är vi tillbaka hemma hos Dawid och ska ha en liten hejdå middag med hans familj. Då vi också firar jul på olika håll. Så det blir lite julafton här också. Efter det ska jag plugga hela natten lång. Älskade engelska c.


Mina fina syskon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0