Back on track

Hej på er. Nu är vi hemma igen efter två helt underbara veckor i Thailand. Vi har haft det så himla bra. Ett minne för livet helt klart. Strålande sol 13 av 14 dagar och avkoppling till max. Är så himla utvilad. Vilket jag verkligen behövde! Tack min älskade mamma och Jelle för den här resan. Finns inga ord för hur tacksam jag är. Och tack till min älskade för allt du gör och för att du är du.

Ligger i soffan och har klätt på mig. Ska snart åka till jobbet. Mellandagsresan håller ju fortfarande på så det lär bli intressant. Haha alltid lika kul att jobba då, folk är som galna. Ska även försöka hitta en nyårsklänning såhär i sista minuten. Så wish me luck! Efter jobbet ska jag träffa Sigrid och sen ta tag i min resväska. Kanske slänger upp lite bilder från resan också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0