Åh va jag e tröööött

Pluggade engelska c från när jag vaknade tills typ 2 tiden, då min lille Mulle kom förbi. Så planerade vi lite grejer i en timme. Sen var det dags för årets onödigaste skoldag. 15.10 - 16.30 små företagande, Fick dock reda på att jag fick 13,5 rätt av 14 på provet som jag gjorde förra veckan. Så det gjorde lektionen lite värd att åka till iallafall. När jag slutade kom Dawid och Putti och hämtade mig. Så drog vi till gymmet. Körde 1 timmes PT med Feffe, haha det var fan ingen lek. Fyfan vad jag kämpade. Känns i hela kroppen redan nu. Efter gymmet åkte vi hem så lagade jag mat åt hela familjen och nu ligger vi döda i soffan. Pluggar ännu en gång engelska c. Längtar såå mycket tills kursen är klar. Nu måste jag fortsätta och sen sova. Imorgon ere cubus som gäller! Och juste, putti hälsar hejhej bloggen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0