Trött tjej

Godkväll. Jag är helt slut. Det är full rulle på jobbet, saker att göra hela tiden och jag älskar det. Tiden går grymt mycket fortare plus att man så snabbt ser resultat. Jobbade även med min bästa Sigrid idag och gör det imorgon också, så gryyymt kul. Det enda som är negativt är att jobbet tar upp all min tid och mina krafter till att orka göra något annat. Nu ligger jag min brors säng (lånade ut min till momo&mofa för den e större) och kommer när som helst somna. Skulle hellre vilja mysa mellan mormor och morfar nere i soffan, men det får bli imorgon. Jobbar 9 till 8 imorgon och efter det blir det raka vägen hem, packa klart allt till Öland och sen mysa resten av kvällen med mormor och morfar. Så får det bli. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0