Tillbaka till verkligheten

Tillbaka i huvudstaden. Jag och pappa har slitit som djur hela helgen för att bli klara med radhuset. Kändes riktigt bra när jag åkte därifrån med att allting snart är klart. Kommer bli super fint. Och den här gången var det inte heller lika jobbigt som annars att åka hem, för vi ses igen på lördaaag! Fast den här gången på älskade Öland. Då börjar min semester på riktigt. Kommer bli grymt. Får då också pussa på min fina man, lycka! Nu e jag påväg till jobbet. Jobbar till 8 och efter det ska jag och mamma hälsa på syster och lilla Valentina, längtar!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud vad fin du ar i den dar harfargen! Farga inte :)



Saknar dig. Puss sis

2011-08-05 @ 15:26:10
Postat av: Anonym

Ååh tack bästa du!! Saknar dig också, längtar tills ni flyttar hit igen <3 <3 älskar dig!

2011-08-05 @ 20:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0