Sista året, nu kör vi

God morgon! Idag börjar allting igen. Jag och Dawid börjar vår diet, vår hård träning sätts igång och skolan börjar. Nu är det bara 10 månader kvar och sen är jag fri. Fyfan va sjukt. Ska bli jävligt kul att träffa tjejerna och höra om deras galna sommar. Börjar inte förns klockan 1 men ska om ca 1 timme cykla iväg till farsta, haha nått som jag ska göra varenda dag nu, fram och tillbaka till skolan. I farsta ska jag iallafall träffa söta Karin, vi ska luncha och prata om vår studentskiva som råkar vara mitt projektarbete och hennes jobb. As bra ju! Nu måste jag klä på mig. Hörs ikväll! Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul med Studentskiva! Vi bokade vår studentskiva på restaurang Victoria via http://www.studentfirman.se - kan varmt rekommendera dessa iallafall :) Min pojkvän och deras klass hade dem förra året och de var gryma. Bara ett tips :)

2011-08-23 @ 22:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0