Myskväll med mina älsklingar

Hemma igen. Jag och Dawid landade i min säng igår efter 2 underbara veckor på Öland. Sista dagen checkade vi in på Kosta Boda hotellet och stannade en natt. Hur mysigt som helst med spa, shopping, god mat och grymt sällskap. Igår köpte vi hem thaimat och så hyrde vi två filmer. Idag har vi varit i farsta. Träffade syster, bebis Valentina och mamma en snabbis innan vi började jakten på Nadjas födelsedagspresent. Nu är vi hemma igen och har nyss lagat ihop en grym middag. Jag lagar och Dawid smakar, haha grymt system. Efter maten ska vi titta på film med Nicole. Vi är nämligen barnvakter ikväll. Skönt att ta det lugnt, ladda inför imorgon! Ha en fin kväll. Pussar


Haha så ful bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0