Just my luck

Åh va arg jag blir. Av alla dagar, när jag e som tröttast men ändå lyckats pallra mig hit, så har jag självklart sovmorgon. Asså det här händer alltid mig. Har stressat hit helt i onödan. Börjar inte förns klockan 10, vilket betyder att jag hade kunnat sovit 2 timmar mer. Ångeeeeeest. Det som gör det hela mer irriterande är att jag faktiskt blivit informerad om att första lektionen skulle vara inställd, bara att jag helt o hållet glömt bort det och såklart inte skrivit upp det i min almenacka (som jag annars inte kan leva utan). Så ja, nu sitter jag här i min ensamhet, hade tänkt att plugga lite men kom på att jag inte har något alls att göra eller ta igen. Bra på ett sätt men suger när man sitter såhär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0