Jävla storm

Hej! Idag var det äntligen dags för praktik igen, som jag längtat! Fick dock jätte ont i huvudet mitt under allt, men annars har dagen gått jätte bra. När jag skulle hem var det dock inte lika kul. Stormen vi hade tidigare idag gjorde så att alla tåg mot och från centralen var inställda. Kuuul. Så jag var fast ute i sollentuna. Väntade på ersättningsbussen i 40 minuter tills jag gav upp och tog bussen till kista centrum och därifrån tunnelbanan till fridhemsplan där älskade mami hämtade mig. När jag kom hem ringde jag finaste Nadja, pratade i över en timme och vips så var klockan 9. Nu har jag ätit middag med min man. Ska snart sova, hoppas verkligen att tågen går som dom ska imorgon! Godnatt puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0