Jag vill inte åka hem

God morgon! Vi har det så himla bra här. Solen skiner, vi äter massa god mat, går på långpromenader med Apollo, slappar i soffan och bara njuter. Tror inte nån förstår hur jäkla skönt det har varit att få vara ledig en helg. Guldvärt. Igår firade vi ju som sagt pappa, dagen blev jätte lyckad! Först fikade vi hela gänget. Så fick han lite presenter. Sen vid 1 åt vi lunch och efter det åkte min syster, David och lilla Alva hem. Så då åkte jag, pappa och Dawid till torp för att kika på lite kläder. Sjukt att ingen av oss hittade nått! Efter det drog vi och käkade lite glass i solen. När vi var klara där åkte vi till Buddy's och bowlade. Sjukt roligt! Pappa vann ju (såklart), rätt överlägset också. Dawid kom på en andra plats med inte många poäng ifrån mig som då kom trea. Efter det chillade vi en stund i baren och tittade på fotboll tills det var dags att åka till Oscars fotbolls cup. När matchen var slut åkte vi hem, käkade as god middag, pappa fick öppna fler presenter och efter det var det mys hela kvällen. Haha så nu vet ni allt i detalj vad vi gjorde igår.
Nu är klockan snart halv 10, så nu ska lilla Dawid få vakna till liv. Vi ska ut och gå med Apollo. Hörs lite senare innan vi åker hem (vill inte, vill inte)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0