Inte min dag

Jag mår så jäkla dåligt. Hela dagen har jag haft sjukt ont i magen och haft feber. Men ändå så var jag på praktiken och jobbade mig igenom passet. Hade också skit ont i fötterna från gårdagens gympass. Haha gud vilken gnällspik jag är. När jag slutat fick jag med mig två stycken trench coats helt gratis för att min grymma butik vann en trench-tävling två veckor i rad. Så all personal fick två trench var, så jäkla kul! Köpte också två stycken blusar och sen åkte jag hemåt. Mötte mami i farsta så gick vi runt en liten stund. Efter det har jag bara varit hemma. Ligger i soffan och kan knappt röra mig, så ont i magen har jag. Kallsvettas som en gris gör jag också. Underbar fredag. Och jag som ska jobba imorgon, hur fan jag nu ska lyckas med det...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0