Helgen tog slut på 3 sekunder

Hej på er! Haha helgen bara försvann. Hann ju knappt med allt som jag skulle göra. Här e iallafall en kort update av vad jag gjort denna helg.
Fredag: Var på praktiken till klockan 6. Och under dagens gång dog min mobil, panik!! Så när jag slutat stod jag vid tåget, utan mobil och var helt okontaktbar. Och skulle möta min fina syster i stan, och så var tågen självklart inställda. Underbart. Speciellt när man är i SOLLENTUNA. Så jag fick ta bussen till kista och därifrån ta tunnelbanan. Mötte Frida på centralen så gick vi till China Wang och käkade kina buffé, så jäävla gott. Åt som ett djur. När vi var klara där rullade vi över till sergel och tittade på filmen RIO. Grymt bra!! Efter det hämtade Dawid oss så åkte vi hem till mig och hade fredagsmys.
Lördag: Jobb till klockan 5. UNDERBART att sluta så tidigt på en lördag. Blev hämtad av Dawid, så åkte vi hem till honom och käkade middag, köpte lite godis och körde på en lugn och mysig hemmakväll. Tittade på filmen Letters to Juliet. Jätte bra film!
Söndag: Hjälpte Dawids moster med att flytta och sen var det dags för jobb till klockan 10. Kuul.

Nu sitter jag i skolan, slutar snart. Efter det blire jobb till 9. Sweet


Hahaha fulaste bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0