Efterlängtat fredagsmys

Go kväll gott folk! Som jag längtat efter den här helgen. Mys är det enda som står på schemat. Eller ja jobb också men på kvällarna ere iaf mys som gäller. Idag var det praktik som alla andra fredagar. Hände en sjukt rolig grej, men vad det var får ni veta på måndag. Då får ni även veta en annan sjukt kul grej som hänt. Men som sagt, båda grejerna avslöjas på måndag. Hihi. När jag slutat på praktiken tog jag tåget hem, mötte mamma och Nicole i centrum, så handlade vi lite käk o gottgott. Spenderade sen kvällen i soffan med mamma, Nicole, Tobbe och Jonas. Mys! Nu är jag hemma hos Dawid. Ligger i soffan och tittar på film med Qela. Så underbart att bara ligga här och inte behöva tänka på något alls. Det har jag förtjänat. Nu ska jag fortsätta mitt fredagsmys. Hörs imorgon, pussar


Hahah snygg slinga, den levde sitt egna liv


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Härligt tuffing Erica ser jag.. Smile

2011-04-02 @ 06:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0