Välkomnar hösten

Har inte skrivit nått på ungefär en vecka nu och anledningen till det är att jag inte haft tid. Hela förra veckan tog skola, träning, pojkvän och vänner upp all min tid. I torsdags åkte jag till Öland med Dawids mamma och sen mötte vi upp Dawid och hans pappa nere vid Ekerum på Öland. Har haft det super mysigt hela helgen och det var riktigt skönt att få komma bort lite från allt plugg (som dödar mig just nu). Det enda som saknades den här helgen var Qela, kändes så konstigt att för första gången vara där utan henne. Men idag åkte vi iallafall hem och bilresan gick jätte snabbt. Köpte thaimat i huddinge och sen släppte Dawie av mig hemma. Nu sitter jag och myser i soffan med mami och Nicole. Ska snart klä på mig och packa min väska för om en timme kommer Dawid igen och hämtar mig. Nu när det äntligen är höst så får jag använda alla mina älskade nya höst kläder (hoppar av glädje) Hörs imorgon! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0