Myskväll

Hej! Konserten igår var gryyym. Träffade på massa sköna homies. När det började närma sig slutet var jag helt död, så då blev det båten över till slussen och sen kom min baby och hämtade upp mig. Så åkte vi hem till honom och kollade på Fun with Dick and Jane med hans föräldrar. Så gårdagen var en riktigt bra fredag.

Idag hade vi match mot Essinge och det blev 3 riktigt sköna poäng! Var också lite extra roligt att vinna när nästan hela min familj plus Dawid, hans föräldrar och hans farmor var där och kolla. Efter matchen körde Dawid och co hem mig och nu ligger jag nyduschad och helt död i min säng. Snart kommer Beckah hit för lite lördagsmys. Vi ska hyra film och äta massa onyttigt. Får se om Erik och Dawid ska vara med på ett hörn, annars ska jag träffa D senare. Hoppas alla får en fin lördag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0